******یه گونی اس ام اس باحال برای شما دوستان باحال ******

-----------------------------------------------------

******یه گونی اس ام اس باحال برای شما دوستان باحال ******

-----------------------------------------------------

"*.|برای صرف جویی در مصرف سوخت از خانمهای عزیز خواهشمندیم با اولین بوق سوار شون.

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|من لیلی بشم تو مجنون من سام بشم تو نرگس من شیرین بشم تو فرهاد و من هوا بشم تو هیچوقت آدم نمی شی.

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|به یه نفر میگن نظرت در مورد زلزله چیه میگه خوبه فقط یه کم وقتشو بیشتر کنید.

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|میدونی من دوستت دارم دورت میگردم می میرم برات
.
.
.

.

.

.


چندتامیم داره...........

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|میخواستم شمع باشم تا اخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد.

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|صداقت خواستم داشتی ,مهربای خواستم داشتی ,عشق خواستم داشتی , قور قوری جون گل کاشتی هر چی که خواستم داشتی تقدیم به قورباغه ی زندگی من..

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|شهردار اردبیل به دو دستیارش میگه یه فکری باید راجع این چاله درخیابان کرد چون روزی چند نفر رو میفرسته بیمارستان..
اولی میگه یه امبولانس کنارش پارک کنیم که زود مردم رو برسونیم بمارستان.
دومی میگه باید یه بیمارستان جدید بغل چاله بسازیم.
شهرداره میگه شما دوتا خیلی خرید,من میگم باید چاله رو پرکنیم..بعد بریم جلوی بیمارستان یه چاله نو بکنیم.!

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|مرد به سرعت به خانه امد و فریاد زد عزیزم ساکتو ببند .من همین الان ۱۰ میلیون دلار برنده شدم . زن  ساکها رو برای ساحل ببندم یا کوه . مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببندو از جلو چشام دور شو

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|اگر پسر نبود دعوا نبود ... خشونت نبود عشق نبود اگر دختر نبود هوس نبود ... لطافت نبود ... دعوای پسرا نبود.. عشق نبود. به نظر شما بهتر نبود هیچ کدوم نبودیم؟؟؟

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|می دونی چرا همه جوک ها با یه روز شروع می شه؟چون شبا مورد منکراتی داره!

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|قانون دوم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|سلام سلامتی میاره ، سلامتی نشاط میاره ، نشاط شادی میاره ، شادی زندگی میاره ، زندگی زن میاره ، زن بچه میاره ، بچه دردسر میاره ، دردسر بدبختی میاره ، اصلاً سلام نکن سنگین تری

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|یه توپ دارم قلقلیه .موهای سرم فرفریه. پیام جدید نداشتم . سرت کلاه گذاشتم

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 

"*.|اگه همه ی گلهای خوشبوی دنیا رو هم بریزم به پات بازم فرقی نداره چون پات خیلی بو میده

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|غضفر کلاس رقص میزاره ورشکست میرن تحقیق میکنن میبینن سر کلاس شاباش میداده...!

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه... ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 

"*.|به غضنفر میگن میای بریم هفته دفاع مقدس؟

 میگه نه شما برین من برا چهلمش میام

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 

"*.|جدیدترین مصوبه ی مجلس

برای کاهش قیمت تخم مرغ به خروس ها وام ازدواج می دهد .

 

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

اس ام اس نیمه شب

"*.|مخصوص نیمه شب: می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

 

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*


 

"*.|اس ام اس مخصوص نیمه شب: بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار.

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|اس ام اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم...
(اس ام اس مخصوص ساعت1-3 شب)

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 

"*.|یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟ بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 


 


 

"*.|این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
کسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!
 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|نمی دانم تا کدامین طلوع زنده خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت... اما دوست دارم تا اخرین لحظه بودنم تو را سر کار بگذارم

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.| از شاهکارهای ادبیات: یکی بید یکی نبید، 3 تا درخت بید که 2 تاش بید بید، یکیش بید نبید، اونی که بید نبید، وسط اون دوتا که بید بید بید!
 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|لپتو بیار جلو
1
2
3
4
5
تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست!

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 

"*.|خیلی وقته که می خوام یه چیزی بهت بگم ولی تاحالا روم نشده. گفتنش برام خیلی سخته:
د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه لیتر بنزیِن داری به من بدی؟

Persiansms#.|"|*#.|"|*

 

"*.|ببببببااااا آااابببب ددددااااد {به پا لال از دنیا نری خدا شفات بده}

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|الهی من خورشید بشم تو ماه...که تا قیامت ریختتو نبینم

 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|به اندازه ی تمام گوسفندهای جهان دوستت دارم.
قربانت، چوپان دروغگو!
 

Persiansms#.|"|*#.|"|*

"*.|خیلی ماهی
...
...
...

...
بخور، چون امگاسه داره!

Persiansms#.|"|*#.|"|*


"*.| می دونی فرق هویج با هواپیما چیه؟
.
.
.
چیه؟ چرا هی میای پایین؟ تنبل خوب یه بار هم خودت فکر کن

Persiansms#.|"|*#.|"|*

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

"*.|برای‌ فرد سالم، دوست‌ داشتن‌ عیب‌های‌ دیگری‌ بزرگترین‌ دلیل‌ عشق‌ است.
«میرا اثر کریستوفر فرانک‌»

Persiansms#.|"|*#.|"|*
"*.|سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 02:22 http://www.zahra-fidget.blogfa.com



غربت را

حتما نباید لای الفبای شهری غریب بیابی

و یا جایی

پشت لحظه های آشنا

همین که

عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کند

کافی ست

تا تو غریب شوی .

سعید چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 10:03 http://10dey.blogsky.com

سلام؛
اس ام اس های باحالی بود.
کلی خندیدم، مرسی که وبلاگ من امدی و ممنون از نظرت.
من شما رو لینک کردم،‌ بازم به من سر بزن خوشحال میشم.

زهرا یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 13:31 http://www.zahra-fidget.blogfa.com

زندگی مثل بازی گل یا پوچ میمونه
.
.
.
.
با تو گل
.
.
.
.
بی تو پوچ

سعید دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 16:08 http://www.nb8.blogfa.com

سلام دوست عزیز همیشه اس ام اس هات باهاله تبادل لینک کنیم من بچه های نظرآباد بهم اطلاع بده آی لاو یوووووووووو

گل یخ شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 13:38 http://www.amirearab.persianblog.ir

[لبخند]سلام و روزتان پر ازشکوفه های زیبای بهاری[گل]

حتی بدون آشنایی و انتظار هم می توان یار دیگران بود ....... پس تا فرصتی داریم از آن استفاده کنیم ؛ شاید سال دیگر در چنین روزی این توان و فرصت را نداشته باشیم[گل]
[گل][گل]هر روزتان نوروز باد [گل][گل]

گل یخ شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 13:38 http://www.amirearab.persianblog.ir

بالاخره لینکتون توی لیست دوستان اصلاح شد

گل یخ شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 13:39 http://www.amirearab.persianblog.ir

ممنون از مطالب زیبای انتخابی شما

گل یخ یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 14:22 http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام و ایام به کام
چرا دیگه نمی نویسید ؟؟
کجایید ؟؟
انشاالله که خوبید

محمد جمعه 17 تیر 1390 ساعت 01:32

بشم تو فرهاد و من هوا بشم تو



حوا نه هوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد