اس ام اس عاشقانه جدید و با احساس

=============================

اس ام اس عاشقانه جدید و با احساس

==============================

سال نو مبارک

سلام دوستان عزیز منتظرم باشید چون من هر روز با اس ام اس جدید میام پیشتون در پست بعدی کلی اس ام اس سرکاری و باحال براتون میزارم.

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست

 

Smsbahal:...~#:...#~


چند روز دیگه بهار میاد و همه چیز رو "تازه" می کنه،سال و ماه و روزهارو هوا رو طبیعتو ولی فقط یه چیزه کهنه می شه،که به همه ی این تازگی ها می ارزه:
دوستیمون

Smsbahal:...~#:...#~


هنر شمشیر این است که یکی را دوتا می کند...بنازم هنر "عشق" را که دو تا را یکی می کند!

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

تقدیم به آنکه دارمش دوست،تقدیم به آنکه قلبم از اوست،اگر مهتاب از تن برکند پوست،جدا هرگز نگردد یادم از دوست!

Smsbahal:...~#:...#~

 

عشق یعنی:چون خورشید،تابیدن بر شب های دوست و چون برف ذوب شدن برغم های دوست...

Smsbahal:...~#:...#~

 

ازم پرسید دوستم داری؟گفتم:آره،گفت چقدر؟گفتم از اینجا تا خدا...اشک تو چشاش جمع شد و گفت:مگه الان نگفتی خدا از همه چیز بمن نزدیک تره؟

 

      Smsbahal:...~#:...#~

 

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

 

Smsbahal:...~#:...#~


گرتواین دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست که اون مال تو باشه، مهم اینه که باشه. نفس بکشه، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

گر می دانستی که چقدر تنهایم برایم اشک می ریختی و اگر می دانستی چقدر اشک می ریزم تنهایم نمی گذاشتی

Smsbahal:...~#:...#~

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی

Smsbahal:...~#:...#~

 

میگن قلب آدما اندازه مشتشونه
ولی چطوری یه دنیا مهربونی یه آسمان صداقت یه کهکشان محبت یه دریا عشق
تو مشتت جا شده؟

Smsbahal:...~#:...#~

 

شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشید میگشت که یهو یک ستاره بهش چشمک زد، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پایین، میدونی چرا؟! آخه گلها هیچوقت خیانت نمیکنن واسه همینه که گل آفتابگردان همیشه شبها سرش پایینه

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

شعله ی عشقی که توی دلم بود رو هیچکس نتونست خاموش کنه
اما تو . . .
توی جشن تولد هوس های رنگارنگت با یه فوت ،
سرد و بی نورم کردی. . .



 

Smsbahal:...~#:...#~


--------|-
' |
O |
/|\ |
JL |
_______
_______
شنیدم از دوری من میخوای خودتو دار بزنی !!

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

 
"
O ;;
L ' ..
"
V...
E :
ببین برات
love ترکوندم!!!

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

هیچ وقت آرزو نکن توی دنیا جای کسی باشی!آخه اگه براورده شه جای خودت خیلی خالی میشه.

Smsbahal:...~#:...#~

 

"(@o@)""(@o@)"
"(@o@)""(@o@)"
"(@o@)""(@o@)"
نترس اینا چون خوشکل ندیدن اینطوری نگاه می کنند!

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

 عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد

 

Smsbahal:...~#:...#~

 


کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود کاش بودی تا برای قلب من زندگی این گونه بی معنا نبود کاش بودی تا لبان سرد من بی خبر از موج و از دریا نبود کاش بودی تا فقط باور کنی بعد تو این زندگی زیبا نبود

Smsbahal:...~#:...#~

 


اگر شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگر عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگر ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی

Smsbahal:...~#:...#~

 

 تو این مملکت که اینقدر با اعتیاد مبارزه میشه تو چرا نارفیقی کردی و منو معتاد خودت کردی ؟!!

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

 این جمله همیشه یادت باشه : زندگی گل سرخئ است که گلبرگهایش خیالی وخارهایش واقعی است

Smsbahal:...~#:...#~

 
به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

Smsbahal:...~#:...#~

 

دل به دلداران سپردن کارهر دلدار نیست. من به تو جان می سپارم دل که قابل دار نیست

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

جاده عشق همسفر می خواست و من، تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت

 

Smsbahal:...~#:...#~

تو که میدونی من زیاد به خیابونا وارد نیستم
.
.
.
میشه بگی از کدوم طرف میشه قربونت برم؟؟

Smsbahal:...~#:...#~

 


12-15*12/15+ 215-52121
نه خیر هر جور حساب می کنم نمی تونم ازت دل بکنم

 

Smsbahal:...~#:...#~

 

اس ام اس ندارم اما ….
دوستت که دارم !! ندارم ؟؟؟
اندازه ستاره های هفت آسمون دوست دارم

Smsbahal:...~#:...#~

 

تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

 

Smsbahal:...~#:...#~

  

تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پائیز را می کشند تا جای پاهات رو بوسه بزنند

Smsbahal:...~#:...#~

 

چک عشقت رو به بانک محبت بردم باز هم حسابت خالی بود
چک رو به اجرا گذاشتم تا حکم جلب قلبت رو بگیرم

Smsbahal:...~#:...#~

 

خیلی سخته ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده !!!
ولی تلخ تر از اون اینکه ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شده !!!

 

Smsbahal:...~#:...#~

اس ام اس , sms ,payamak,payam kotah,asheghaneh,jomalate ziba,پیامک,جملات زیبا,جملات کوتاه,اس ام اس عاشقانه,عاشقانه
الهی خنده هات از ته دل / گریه های از سرشوق و هیچ غروبی برات با غم نباشه

Smsbahal:...~#:...#~


میدونی هر بار که پلک میزنی من نفس می کشم؟ پس به کسی خیره نشو چون من خفه میشم


Smsbahal:...~#:...#~



کاش میشد بوسه بارانت کنم. جان
عاشق را به قربانت کنم. ای که دور از من و در قلب منی، با وفا باش که دنیای منی

Smsbahal:...~#:...#~

 



هرگز برای
عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن.

Smsbahal:...~#:...#~

 


من صفرم (0) ، تو دو (2)
با تو بیستم بی تو نیستم !

Smsbahal:...~#:...#~

 


یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

Smsbahal:...~#:...#~



به اندازه قلیون دوست دارم اگه گفتی چرا؟
ق برای قشنگیت
ل برای لبخندت
ی برای یکی بودنت
و برای وفایت
ن برای نگاهت

Smsbahal:...~#:...#~

 

سلام، این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم برمیداری دیگه نمیدی.نمی‌ گی من دلمو لازم دارم؟

اس ام اس , sms ,payamak,payam kotah,asheghaneh,jomalate ziba,پیامک,ج

Smsbahal:...~#:...#~

لات زیبا,جملات کوتاه,اس ام اس عاشقانه,عاشقانه

من سبز می شوم حتی اگرتو مانع روییدنمشوی / من غنچه می دهم حتی به زخم تبرعادتم دهی / اما به حرمت
عشق تو گل نمیدهم/چون واقفم که تو زیبا ترین گلی.

 

Smsbahal:...~#:...#~