اس ام اس های قدیمی اما باحال۲

غضنفر پیتزا میخوره شب بربری میاد تو خوابش!!! میگه آهااااااااای بی وفا دیگه دوسم نداری؟؟؟

می دونین شباهت یانگوم با احمدی نژاد چیه؟ قیافه؟ نه بابا بی خیال هر دو 70

میلیون نفر رو سر کار گذاشتن!

مهم نیست که دلت برکه باشه یا دریا .................... مهم اینه که نذاری کسی توش جوراباشو بشوره.

مشترک گرامی! اعتبار دوستی شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد یک بوس ارسال نمایید.

 

عشق تو در قلب من مثل چهار شنبه است در خانه مادر شکوه،که هیچ وقت از اونجا بیرون نمیره!

غضنفر نذر میکنه آخر اسم بچه هاشو بذاره الله اولی رو میذاره فتح الله دومی میذاره ید الله سومی دختر میشه می ذاره سیندرالله.

رییس جمهور ژاپن: اگر برق امریکا 2 ساعت قطع شود ما در تکنولوژی از امریکا پیشی میگیریم....  

تنها،

تو یه عروسی اقوام داماد میگن نون و پنیر و نعنا مادر عروس شد تنها پدر عروس میشنوه وبلند میگه نون و پنیر و پونه پس من چوسم تو خونه؟

به غضنفر میگن بستنی کیم رو چه جوری می خورن؟ میگه: میذارن لای بربری ، سیخشو در میارن

بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی کامیل به سر میبری؟ هو !

قل مراد رفته بود کلاس رانندگی ازش سوال کردند وقتی به یک پیچ رسیدی چکار میکنی گفت هیچی خم میشم برش میدارم

طرف بچه اش گم میشه میره درخواست المثنی میکنه

از خشایار پرسیدند : گاو بهتره یا گوسفند خشایاره میگه : گاو بهتره می پرسند چرا میگه : گاو وقتی میخواد بره آنطرف جاده اول سمت راست نگاه میکنه بعد سمت چپ رو ، بعد میره ، ولی گوسفند عین گاو سرشو میندازه پایین رد میشه

خشایار قله اورست رو فتح میکنه ، خبرنگارها جمع میشن و ازش می پرسند : آقا رمز موفقیت شما چی بود خشایاره میگه : والله آقا من این چیزها حالیم نیست ، اگه بازم بهم بار بخوره میارم این بالا

به عربه می‌گن : عروس قلبش ضعیفه ، شب اول مواظب باش عربه می‌گه : ولک!نگران نباش ، یواش از بغل قلبش رد می‌کنم

غضنفر می‌ره در بانک پاهاشو باز می‌کنه ، می‌شینه! بهش می‌گن : چرا پاهاتو باز کردی ، نشستی‌؟ میگه : آخه می‌‌گن به باز‌نشسته‌ها حقوق می‌دن

این حصار های بین من و توست،ای کاش می تونستم بیارمت پیش خودم ولی بهم گفتند جای بز تو خونه نیست پس بهتره تو تویله بمونی!

@ @
میدونی این دو تا چیه؟
یکیشون رو بگیر تو دستت
آآآآآآییییییییییییییییییی قلوهَ...قلوهَ...قلوهَ...!

اگر قرار باشه بین گل و گلدون یکیش رو انتخاب کنم...من گلدون رو انتخاب می کنم تا توروتوش بزارم....آخه تو بهترین کود دامی دنیایی

تو+عشق=زندگی...زندگی+تو=آرامش...من-تو=دیوونگی...عشق+دیوونگی=تو...زندگی-تو=مرگ...(تو=بنزین!)

یارو داشته دعا می کرده، میگفته: خدایا مرا نیامرز... میگن: بابا این چه جور دعا کردنه!؟ میگه: آخه دارم شکسته نفسی می کنم!

"چقدر ماهی"
.
.
.
.
.
><))):>
   <:)))><    ><))):>     ><))):>    <:)))><
<:)))><
      ><))):>     ><))):>     <:)))><

ای کسانی که اس ام اس نمی دهید بدانید و آگاه باشید خداوند شما را به دلیل خساست مجازات و در آخرت سیم کارت داغ بر پیشانیتان می گذارد!

نداری...متاسفانه نداری...البته تقصیری هم نداری که نداری...نداری دیگه من چیکار کنم...دست خودتم نیست که نداری...خوب نداری دیگه!!!جیگر حرف نداری!!!


همه واسه دوستشون گل می فرستند،من موندم که واسه گلم چی بفرستم.



@
(
)
(
)
(
)
با شما کاری نداشتم...
فقط دارم کرم میریزم


1دقه ایسته کن
.
حالا برو پایین
.
خواستم بگم خوب هستی،خوش هستی،در سلامتی کامل به سر میبری؟
Huoo!

::::::::::::::::
::::::::::::::::
:::::::
:o:::::::
::::::::::::::::
این میدونی چیه؟
عکس هوایی از همایش سالانه ی مونگلاست...دقت کنی جات خالیه...!

ببخشید بد موقع مزاحم شدم،می خواستم قربونت برم،از کدوم طرف باید برم؟

میدونی پر بیننده ترین سایت تو ایران چه سایتیه؟
جواب:مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد!

میدونم تا اس ام اس میاد دعا می کنی که من باشم،خواستم بگم که دعات مستجاب شد

تو را از سمیم غلب دوصت دارم...چیه؟مگه بی صوادا دل ندارن؟

من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم اما تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی
Mig Mig!

نفهم...
بی لیاقت...
نامرد...
به کسی میگن که قدر گلی مثل تورو ندونه

خر بالدار تا حالا دیدی؟
صد در صد نه،پس بی خیال!
پرواز رو از سرت بیرون کن!

گویند مرگ سخت است و سخت تر از مرگ، انتظار برای SMS من!خیلی انتظار کشیدی؟آره؟

تورو به قیمت جوون/به همین یه لقمه نون/تورو به ماه آسمون به عاشقای بی نشون/تورو به حرمت چشات/به همه مقدسات/به حق حق شبونه هات/تورو به خدا قسم ات میدم جوراباتو بشور خفمون کردی....!

گل خوشگلی رو پشت ویترین گل فروشی دیدم!!!
.
خواستم برات بخرمش.
.
به فروشنده گفتم اون گل چیه؟
.
گفت اون گل نیست آینه ست!

><))):> <:)))>< ><))):> <:)))>< ><))):> <:)))>< ><))):> <:)))><
برات ماهی فرستادم تا بخوری و بفهمی که چیزای خوشمزه تر از علف هم وجود داره!!!

میدونی چرا من هیچوقت صدقه نمیدم؟
چون میگن صدقه بلارو از آدم دور میکنه،طاقت دوریت رو ندارم بلا

بند تنبونتیم ولمون کنی هم ما میریم هم آبروت رو میبریم
(جواد ترین اس ام اس
LOVE تهدید!)

---(+)------
o<-<
از غم دوریت بیهوش نشدم
دارم آفتاب میگیرم برنزه شم

غضنفر مربی فوتبال میشه شماره 10 رو میاره بیرون دو تا 5 می فرسته تو بازی

نظرات 1 + ارسال نظر
tina پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 23:14

mer3
Smsaton khili khili bahalan :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد