اس ام اس و جک جدید امروز سری اول

اول شلوارتو در میارم، بعد می کشمت جلو، بعد بوست می کنم، بعد پوشکتو عوض می کنم

**********smsbahal*********

گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود. گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود! گر

بمیرد دختری بر قبر او روید گلی گر بمیرند دختران دنیا گلستان می شود  !

**********smsbahal*********

امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی. ولی سعی کن بهش عادت نکنی. آخه من هر شب نمی تونم بیام تو خوابت!

**********smsbahal*********

به غضنفر میگن لپ لپ می خری؟
 میگه : آره ! میگن حالا جایزه هم توش داره؟
میگه فکر نمی کنم ،‌من لپ لپ رو واسه کیفیتش می خرم!!!

**********smsbahal*********

غضنفر توی نماز دستاشو بر عکس گرفته بود ،‌بهش میگن چرا این طوری کردی؟
میگه این دفعه میخوام از حفظ بخونم
!

**********smsbahal*********

غضنفر زنگ میزنه به دوستش ، آهسته میگه : من الان توی جلسه ام . بعدا باهات تماس میگیرم !

**********smsbahal*********


یه دوست خوب میگفت: آدما مثل کتابن تا وقتی تموم نشدن جذابن.پس سعی کن خودتو جلوی دیگران ورق نزنی تا زود تموم نشی.چون وقتی تموم بشی میرن سراغ یکی دیگه

**********smsbahal*********

**********smsbahal*********


یه دکتر اصفهانی زنش میمیره روی سنگ قبرش می نویسه: آرمگاه زری همسر دکتر رحیمی مختصص زنان و زایمان، مطب: خیابان جلفا کوچه سوم پلاک 20 ساعات پذیرایی: 16 الی 22

**********smsbahal*********

SMS عاشقانه از طرف غضنفر:
کاش مغز داشتم و مرگ مغزی می شدم و قلبم را به تو اهداء می کردم.

**********smsbahal*********

**********smsbahal*********

**********smsbahal*********

اس ام اس عاشقانه سری اول

زندگی یعنی :

بخند ٬ هرچند غمگینی

ببخش ٬ هرچند که مسکینی

فراموش کن هر چند دلگیری

وقتی از غربت ایام دلم میگیرد / مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم / باز هم خاطره ها دست مرا میگیرد . . .

دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است ٬ ساده می افتد، ساده میشکند، ساده میمیرد،

دل من تنها سخت میگرید . . .

تک تک روزهایم را میسوزانم ، تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات . . .

برای آدم نابینا ،
شیشه و الماس فرقی نداره
پس اگه کسی قدرتو ندونست
فکر نکن تو شیشه ای, اون نابیناست.

در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری

دوست داشتن مثل بازی الاکلنگ می مونه. اونی که عاشقتره همیشه خودش رو پایین نگه می داره تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!

آسمان وقف نگاهت گل من / مانده ام چشم براهت گل من / هر کجا هستی و باشی گویم / که خدا پشت و پناهت گل من

کاش می شد با تو بودن را نوشت .... تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت ... کاش می شد روی این رنگین کمان ... می نوشتم تا ابد با من بمان

نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب خواهم کرد. ... استادشهید ، دکتر علی شریعتی

خدایا عاشقان را غم مده گر دهی 20 درصد هم تخفیف بده


ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود
یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا

دانى که چه ها چه ها چه ها می خواهم؟

وصل تو من بى سر و پا می خواهم

فریاد و فغان و ناله ام دانى چیست؟

یعنى که تو را تو را تو را می خواهم.

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن

با مردم بی درد ندانی که چه دردیست

گلهایبهشتسایبانت

یکدستهستارهارمغانت

یکباغپر از گلهاینرگس

تقدیمبهقلبمهربانت.

اگه 1 روز 1 شاپرک

تو خونتون کشید سرک

یه خرده یاد من بیفت

نگو ولش کن به درک

آنان که ز ما دور ولی در دل و جانند

بسیار گرامی تر از آنند که دانند!

ساز گلهای دلم آهنگ توست

حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟

یه دل دارم کبابته

هر جا باشی به یادته

اگر چه بی خیالمی

ولی دلم خرابته

به آسمون سپردم چشم از تو بر نداره

مراقب تو باشه، سرت بلا نیاره

تا تو نخوای نتابه، دلت گرفت بباره

همیشه با تو باشه، تو رو تنها نذاره

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم

نامهایاز مناگرسویتنمیآیدنرنج

هر چهرا منمی نویسماشکپاکشمی کند

زن به زرق و برق می اندیشد / مرد به قبض برق می اندیشد

زرق و برق و قبض برق = زر ورق !

دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟

ماه یکیه … خورشید یکیه … زمین یکیه … خدا یکیه … مادر یکیه … پدر یکیه …

منم یکی هستم !

بازگشت قوی با بهترین ها برای شما که بهترین هستین

با سلام به دوستان عزیز میدونم که دیر دارم شروع میکنم اما این بار که اومدم قول میدم بسیار خوب و قوی عمل کنم و کاری کنم که هر روز به من سر بزنید منتظر تک تک نظرات خوبتون هستم با تشکر و سپاس فراوان