سری سوم اس ام اس های سری کاری و جدید

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟

میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

Smsbahal

غضنفر یتیم خونه میزنه

روز اول جلسه اولیا و مربیان میذاره !

Smsbahal

اگر آن داف شیرازی به دست آرد دل ما را

به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را !

Smsbahal

سرت رو ت بده

زود باش دیگه سرت رو ت بده !

آخه دلم واسه صدای زنگوله ات تنگ شده !

Smsbahal

عزرائیل میاد سراغ غضنفر

غضنفر خودشو می زنه به مردن !

Smsbahal

من گفـته بودم شکـل توپیدا نمیشه / هـیچ کسی مثـال تو خوشـگـل وزیبـا نمیشه

میدونـی چـرا میگـم که تو تـکی مثال ماه / سرکاری , مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه !

ادامه در لینک زیر

Smsbahal

غضنفر داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میکرده !

بهش میگن چرا گریه میکنی؟

میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلکی لال بوده !

Smsbahal

کمبود محبت شدید:

نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه !

Smsbahal

به غضنفر میگن منشور کوروش رو به ایران آوردن چه پیامی دارید؟

میگه فقط میخوام بگم منشور خان اندندندندی؟؟؟

Smsbahal

O < — <
0/\/|0/ \| /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!

بلاخره از دوریت مردم

Smsbahal

تست ازدواج غضنفر از زنش:

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی !؟

Smsbahal

هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست

حتی سیلاب پاکستان!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
............ یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 18:43

خیلی قشنگه دمت گرم که باز شروع کردی

علی رحمان پور پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 15:45

دمت گرم

..... شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 13:07

ایول


باحال ......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد