جک و مطالب خنده دار

فرﺟﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﻣﺪﺕ ﺯماﻥ ﺑﯿﻦ 2 ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ:ﺗﻔﺮﯾﺢ، ﺷﺎﺩﯼ، ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ، ﻋﺮﻭﺳﯽ، ﻭﻟﮕﺮﺩﯼ، نت گردی و ﻧﻈﺎﻓﺖ …ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻫﻢ که ﻧﮑﺘﻪ ﺍﻧﺤﺮﺍﻓﯿﻪ 

-------------------

قاضی : تو متهم هستی که مادر زنتو با چکش کشتی
یکی از حضار : کصــافطط آغشال...
قاضی: تو متهم هستی که زنتو هم با چکش کشتی
همون حضار: کصافطط... 
قاضی: آقا جان تو کی هستی که همش فحش میدی؟؟!
همون طرف: قربان من همسایشون هستم،2 ساله که بهش میگم چکش داری؟
میگـــه: نـــــه!


-----------------

میگن ورزش دشمن سلامتیه راسته 

امروز رفتیم فوتبال یه توپ خورد تو سرم گردنم بد جور درد میکنه یکی خورد ... حالا بگذریم یکی با لگد زد تو پام کبود شد یکی زد زیر پام دستم پیچ خورد

بخدا سیگار بکشم بیشتر عمر میکنم


----------------------

یه بارم GLXم رو بردم نمایندگی گفتم آقا این چرا از جیب درنمیاد ؟ یارو گوشی رو گرفت تست کرد گفت مشکل از جیب شلوارتونه !!!
هیچی دیگه رفتم یه شلوار جدید خریدم درست شد ؛ حالا شما هی راه به راه عیب بزارید روی گوشی !

------------------

دو شب پیش خواب دیدم توی جنگ دارم میجنگم بعد 2 تا گلوله خورد یکی به ساق پام یکی دیگه هم به بالای زانوم بعد دوشب خدا وکیلی همون نقاط بد جوری درد دارم روم هم نمیشه برم دکتر بگم چی تو خواب تیر خوردم همین طور دارم درد میکشم نمدونم چمه

نظرات 1 + ارسال نظر
فلورا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 16:42 http://a1379a.belagfa.com

خیلی عالی وخنده داره عزیزم لطفا به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد