اس ام اس باحال و توپ جدید

سلام دوستان عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه متاسفانه سرویس پرشین بلاگ حک شده به همین دلیل  از این به بعد اس ام اس باحال با همان کیفیت و بهتر از قبل برای شما عزیزان راه اندازی شد امیدوارم پوزش من رو به خاطر دیر به روز شدن بپذیرید از این به بعد سعی میکنم زود به زود آپ کنم مواظب خودتون باشین بای.

 

..::آدرس های وبلاگ من::..

 

www.persiansms.co.sr

www.smsbahal.blogsky.com

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

اس ام اس باحال و توپ جدید

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

|$|.اگر خدا به حضرت ابراهیم فرمان میداد  به جای فرزندش ، همسرش را قربانی کند ،این مراسم با شکوه هرچه تمام تر هر سال بر گزار می گردید .

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.سر تو بذار رو شونه هام خوابت بگیره .......... جا خالی بدم ،بخوری زمین  ، حالت بگیره ! (امید 2007)

"Persiansms"_*|&|_*|&|

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.عاقد خطاب به عروس : آیا وکیلم شما رو با مهریه هزلر لیتر بنزین  و چهار عدد کارت سوخت به عقد دائم آقای... در بیاورم ؟  عروس رفته ماشینش رو گاز سوز کنه .

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.اگه جوک جدید نداری عکست رو بده بخندیم

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.این اس ام اسو تا حالا واسه هیچکس نفرستادم ..

..

.

پس واسه تو هم نمیفرستم

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم .
.
.
.
.
.
از طرف فلج مادر زاد

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 |$|.زن خوب تو دنیا مثلا دایناسوره که نسلش منقرض شده ، ولی مرد خوب مثل سیمرغ ، که از اول هم افسانه بوده 

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.وزارت ارشاد توزیع بازی نید فور اسپید را بدون کارت هوشمند سوخت متوقف کرد.

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 |$|.به یکی گفتند وجه تشابه ژیان با پیژامه چیه؟ گفت با هیچکدام تا سر کوچه نمیتوان رفت.

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.غضنفر با هواپیما میاد تهران، تو فرودگاه به رفیقش میگه: اگه میدونستم اینقدر نزدیکه با ماشین میومدم!


"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.یه روز یه مرده پشت موتور گازی نشسته بوده و هی از یه بنز جلو می‌زده... راننده بنز عصبانی می‌شه و میزنه کنار و به موتوری می‌گه: آقا تو چطور از من جلو میزدی؟ مرده میگه: ببخشید... کش شلوارم به آینه بغل شما گیر کرده بود!

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.خدایا! به من رفیقی بده که با من گریه کند. دوستی که با من بخندد را خودم پیدا خواهم کرد

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.!
؟
.
.

.
؟!
؟
؟
..
.
.
!
به ج
ونه خودم یادم رفت چکارت داشتم؟؟
.
.
!
؟
؟
اهان
یادم امد
دوستت دارم !..!!!!

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم

 

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.حالا فهمیدی که چرا البرادعی با اینکه دکتره تو آژانس کار میکنه؟
به خاطر اینکه سهمیه بنزین آژانس ها 450لیتر در ماهه!

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.هموطنان اسگول توجه کنید که از کارت تلفن داخل شهری و بین شهری یا تالیا و ایرانسل
نمیتوان در باجه های پمپ بنزین به عنوان کارت سوخت استفاده نمود.

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ...
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !!!

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.می دونی فرق من با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه , اما من خودم گلم !
حالا می دونی فرق تو با توپ چیه ؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوووتی !!!

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.جدید ترین جمله عاشقانه : بنزین نگاهت رو برای قلبم سهمیه بندی نکن

"Persiansms"_*|&|_*|&|

  |$|. کتاب های پر فروش امسال :
1)افسانه ی بنزین از پائولو بنزینی
2) بنزین ها و حکایات
3) بنزینامه از بنزدوسی
4)خدمات متقابل بنزین و اسلام استاد مبنزینی
5) بنزین زدن یک دقیقه ای دیل بنزینی
6) قطره قطره تا ملاقات "اتمام شارژ" دکترعلی بنزینی

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 |$|.شرکت نفت ، شرکت پست و پلیس 110 در بیانیه مشترکی از هموطنان آذری زبان در خواست نمودند که کارتهای سوخت وسایل نقلیه خود را پرس نفرمایید.

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|. آنکـــــــه دائم هوس سوختن مـــــا می کرد****** کـــــــاش بنزین مرا نیـــــز مهیــــــــــا می کرد! پمپ بنزین و صف و کارت و منِ پیت به دست***** کــــــاش می آمد و از دور تماشا می کرد

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|. هی میگن مهدی بیا مهدی بیا آخه مهدی با 3 لیتر بنزین کجا بیاد

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 

--------------------------------------------------------------

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز. نظر یادتون نرهههههههههههههههه
نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 00:58 http://www.zahra-fidget.blogfa.com

۲تا ماهی دارم تو تنگ . یکی قرمز یکی سفید که همیشه با همن .
منم برای اینکه همیشه به یاده تو باشم رو قرمز اسم تو رو گذاشتم
و رو سفید هم اسم خودمو گذاشتم اما نمی دونم چرا از فرداش
سینه سفیده قرمز شد . . .

آرزو پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 14:17 http://www.deledaryaiman.persianblog.ir

سلام به منم سر بزن جوکات با حالن

ravani پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 15:20 http://www.maheye-aseman.blogfa.com

گفتمش: دل می‏خری؟! پرسید چند؟!
گفتمش: دل مال تو، تنها بخند.
خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود
دل ز دستش روی خاک افتاده بود جای پایش روی دل جا مانده بود .....

بلوگ قشنگی داری.

ممنون که به من سر زذی.

شیما شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 17:03

خیلی سایت خوب و با حالی داری

زری یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 21:42

اگه گفتی به زنی که همیشه میدونه شوهرش کجاست چی می گن ؟....... بیوه


مرسی: از اینکه به وبت سر زدم خیلی خوشحالم . امیدوارم موفق باشی

hasti سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 18:07 http://www.hasti1371.persianblog.ir

سلام گلم...



عیدت مبارک...




خیلی بیمزه بودن...

پرستش چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 14:06 http://http:/www.Sheytoonak202.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
خیلی با حال بود .حال کردم باهات.به من هم سر بزن
باااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا هااااااااااااااااااااااااااااااااای

حسین شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 21:11

dame hamatooooooooooooooooooon garm webe bahali darin hamushe up konin

ALI دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 00:08 http://www.alijafari2000.blogfa.com

جالب بود ب منم ی سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد