بازگشت قوی با بهترین ها برای شما که بهترین هستین

با سلام به دوستان عزیز میدونم که دیر دارم شروع میکنم اما این بار که اومدم قول میدم بسیار خوب و قوی عمل کنم و کاری کنم که هر روز به من سر بزنید منتظر تک تک نظرات خوبتون هستم با تشکر و سپاس فراوان

نظرات 2 + ارسال نظر
mahmood یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 10:54 http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

مریم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 12:52 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد